Upp och ner

Fredag och energin rasar av mig mer och mer. Hjärnan har verkligen förstått att sommarlovet är väldigt snart här, så motivationen börjar smått att försvinna. Får övertala den att jag har några uppgifter kvar, kommer bli tufft men tror att den fattar så småningom. Just nu ligger jag i soffan med en dreglande syster på min arm och väntar på att något ska hända...Roligt liv man har typ haha. Någon gång kommer det säket hända något, men skönt ibland att bara sitta och tänka på allt.

Jag suger på att blogga och hålla det jag lovar. Detta med att vara nyttig har gått åt pipan då det enda i min hjärna är skola. Men ändå har jag motivationen. Hur jag ser mig i spegeln varje dag och bara vill kapa av det jag hatar. Hur jag hatar att läsa bloggar med vackra kvinnor men gör det ändå för att plåga mig. Jag måste komma igång, jag vill bevisa (igen) att jag verkligen kan. Inte bara säga massor utan även kan, inte bara för alla andra utan även för mig själv. Det är nog mig själv som tror minst på mig. Men det är tufft det kan jag säga. Men jag har sådana mål: Komma tillbaka efter skolan och se snygg och självsäker ut, fira min 18 års dag i en snygg, sexig, het, killmagnetisk klänning och känns mig som jag vill. Att jag och tjejerna ska resa och kunna gå på stranden och se snygg ut och kunna ragga upp killar och känna att jag är het och de vill ha mig.

Stora mål men en sak de inte är! OMÖJLIGA! Jag ska fan göra det, dumpa brödet och alla mina beroenden och komma igång med träningen. Jag ska fan få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0