Pluggar, pluggar och skalar banan.

Söndagar är den ultimata pluggdagen för mig. Det är då inget händer och man har tiden att plugga. Lördagen spenderades med psykologi, fika hos min fina farmor och övningsköra. Gick 1000x bättre än sist och jag fick köra hela vägen hem sen också och det gick kanon! Kanske ut idag också vilket skulle vara kul!

Nu sitter jag med filosofin medan jag har världens underbaraste i mina öron, Bruce Springsteen ofcourse. Skönt med lov snart, då slipper man alltid snack och allt göra med läxor, inlämningar och prov. Då blir det jobba och ut i vuxenlivet. Längtar!


Ge mig sommar, lov och VÄRME!








Kommentarer
Postat av: elin

Hej, jag vet att det är fult att kommentera någon annans blogg och göra reklam för sin egen. Men min blogg handlar om ett ämne jag verkligen brinner för.



Det handlar om att man ska acceptera sig själv och älska sig själv även fast man inte ser ut som ''idealet''.



Ett ämne jag brinner väldigt starkt för.

Så förlåt för reklamen men hoppas du kikar in och tittar runt en liten sväng iaf. Kram

2011-06-02 @ 04:15:07
URL: http://sizeheroelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0