Who defines beauty?



Vem är det egentligen som säger vad/vem som är vacker och vem som är inte? Vi tycker alla olika men något jag har problem är när vi säger till en person vi inte tycker är attraktiv att hon/han är fula! Skönhet är olika från ögon till ögon, jag har hört hela min tonårstid att jag är ful vilket har lett till att jag trodde de. Men detta var bara några personer, jag har klarat mig ur detta hålet de satt mig i och jag anser att jag är vacker idag! Bara att skriva det och ladda upp denna bilden tar så jävla mycket mod, mod som inte många förstår sig på.

Nu ska lilla jag fortsätta med min dag, snart göra mig iordning för att träffa Elin för fredagsmys! Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Tack så mycket :D

2011-06-17 @ 17:37:51
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0