Helgalen helg!


Godmorgon!

Haft en helgalen helg och har en fullspäckad vecka framför mig. Men det är härligt, hatar att ha tråkigt och därför älskar man när man hela tiden har något planerat.


Jag har jobbat nu i tre dygn i streck och et har varit utmanande, inte jobbet men den 4 timmars resväg varje dag dit och hem. Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb, jag trivs och jag visste om det när jag tog jobbet. Skönt ska det ändå bli att bara jobba onsdag och sen ledig en vecka. Tyvärr är inte vädret på topp.. Känns verkligen inte som att det snart är 1 juli. Annars har mina dagar sett ut att i lördags träffade jag bästis inne i Lund för en joggingrunda vilket slutade i ett impuls beslut att jag sov hos henne. Efter jobbet igår träffa jag bästis för en runda i stan och efter ett tag kom fina Elin och gjorde oss sällskap. Vi alla tre har kommit igång med jobben rätt så och man får ta varje ögonblick man kan att träffas.

Morgonen spenderades med en stor frukost (menar stor!! Men behövlig) och nu sitter man vid datorn. Ska ut på en joggingrunda (antingen nu eller senare) och sen ducshen för senare ska jag iväg på massage. Så välbehövligt!!



Glad tjej i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0