Fredag 17e juni

Jag gillar inte livet just nu, äntligen kommit igång med träningen men så ska man skada sig eller kan man kalla det skada? Äh skit samma, jag kan inte springa men jag hopps att det blir bättre så jag kan komma igång med träningen i helgen.

Har äntligen kommit igång med jobbet, har jobbat både onsdag och torsdag och är ledig idag, sedan jobbar jag helgen och måndag. Mycket jobb men det är värt det. För både lönen och meriten, plus jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb. Alla är så trevliga och jag känner mig för en gångs skull viktig, som att jag verkligen behövs.

Det dåliga med att jobba är att jag inte kan umgås med mina vänner lika mycket men det är så det är i vuxenvärld. Bara att vänja sig. Men idag ska jag träffa finaste Elin. Vet inte vad vi ska hitta på men jag tror nog det blir mycket prat och ännu mera skratt!


Trött tjej på hemväg igår, har skaffat iPhone!!! Så coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0