8e juni 2011

Vilka helt underbar dag! Blev ingen franska utan mötte upp mina tjejer inne i stan för mycket prat och lite shopping. Hade det jättemysigt och över allt hörde man studenterna skrika och musiken dunka, allt jag kunde tänka var "1 år kvar", "1 år kvar". Snart är det min tur att skrika och gapa! Jag längtar tills studenten, man blir fri och jag får bestämma min framtid som jag vill. Nu sitter man vid tv:n och äter och slappnar av så mycket det går men ens huvud vill få en att tro man har läxa. Kommer vara en chock med sommarjobb senare men det kommer bli toppen!


Bild från idag på mig och min fina Elin! ♥ Bilden är lånad från http://trisia.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0