Paul - världens sötaste alien!

Igår, fredag, var min lediga dag vilket jag först spendera med att övningsköra i en timme med pappa och det går verkligen bra. Jag är långt ifrån redo för körkort men jag har kommit en bit på den långa vägen.

Lite senare på eftermiddagen träffade jag bästis och vi tog tåget gemensamt in till Malmö. Man hinner verkligen inte träffa vännerna lika ofta som innan men man tar tillvara på den stunden man får. Igår hade vi bestämt att kolla på bio och vi såg Paul. Jag är väldigt skeptiskt att se alien filmer för jag brukar inte gilla de men denna var så himla bra. Man kunde inte sluta skratta och den är något jag definitivt rekomenderar. Paul är även så söööööt.

Hade en av de bästa kvällarna igår, jag och Patricia kan vara så galna ibland och det är härligt när man bara kan släppa loss. Stunta i alla problem eller tankar, bara leva! Nu ska jag och min snuviga näsa äta frukost och sen ner i den varma sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0