Jag hatar förkylningar!

Det var verkligen ett tag sedan man blogga men i och med man jobbar hela tiden och med den lediga tid man har så är man antingen med familjen/vännerna, tränar eller övningskör eller helt enkelt tar det lugnt. Har jobbat nu i tre veckor och det går verkligen bra på jobbet och vi tjejer ska antagligen resa för lite av den lön vi tjänar (typ äntligen!!!!)

Idag skulle jag ha jobbat men tror ni inte jag har åkt på världen förkylning?? Har varit små snyvig i några dagar men när jag vakna i morse kunde jag knappt andas, hela huvudet värkte och var yr. Har knarkat ipren och honung nu på morgonen men till sist var jag tvungen att ringa och sjukanmäla sig. Inte kul för man förlorar pengar men inte trevligt för kunderna att komma till en restaurang men en snorig och hostande tjej som jobbar mitt bland maten (typ)

Så idag så ska jag dricka en massa te, krypa ner i min säng med mycket varmt på och se Sagan om ringen trilogin, jag ska till jobbet imorgon! Punkt slut!


Bilden är från härliga Göteborg i våras, ta mig tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0